- št. 69/70
- 2016
- 02/12/2020
Čas branja: 21 min.
Robi Kroflič je habilitiran na področju teorije vzgoje in kurikularnih teorij. Zaposlen je na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Trenutno izvaja naslednje dodiplomske oziroma podiplomske predmete: pedagogika za učitelje, teorija vzgoje, teorije motenj vedenja in osebnosti, predšolska vzgoja in kurikularne teorije. Osnovna področja njegovega raziskovanja so: teorija avtoritete in pedagoškega erosa, moralna vzgoja, kurikularne teorije, procesno-razvojna strategija načrtovanja in načrtovanje vzgojnega koncepta vrtca oziroma šole.
Pogovor je nastal na dogodku Vrednosti fotografije, ki je potekal novembra 2016 v Mestnem muzeju v organizaciji zavoda Membrana in Muzej in galerije mesta Ljubljane. Na dogodku so gostje spregovorili o neki drugi in drugačni, pogosto spregledani moči fotografije, odmaknjeni stran od okvirov klasičnih novinarskih, dokumentarnih pristopov in se dotaknili foto-terapije, participativne fotografije, alternativnih produkcij, alternativnih prostorov predstavljanja in vpetosti fotografije v družbeni boj. Pogovor Vrednost fotografije – participacija je potekal med Romano Zajec (Zavod Apis), Robijem Krofličem (teoretik vzgoje) in Matejem Peljhanom (Zavod Fototerapija), moderirala pa ga je Sara Erjavec Tekavec. Sogovorci so se dotaknili vprašanj participatornosti, terapevtske moči fotografije in drugih medijev, vloge umetnosti in razmerij moči pri vzgoji in pri projektih opolnomočenja ranljivih in marginaliziranih družbenih skupin. Pred pogovorom so udeleženci so udeleženci na kratko predstavili projekte pri katerih so sodelovali.
Matej Peljhan (roj. 1967) univerzitetni študij psihologije zaključi na Filozofski fakulteti v Ljubljani, nato pa še specialistični študij klinične psihologije na Medicinski fakulteti v Ljubljani. Zaposlen je v Centru za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje v Kamniku.
Robi Kroflič je habilitiran na področju teorije vzgoje in kurikularnih teorij. Zaposlen je na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Trenutno izvaja naslednje dodiplomske oziroma podiplomske predmete: pedagogika za učitelje, teorija vzgoje, teorije motenj vedenja in osebnosti, predšolska vzgoja in kurikularne teorije. Osnovna področja njegovega raziskovanja so: teorija avtoritete in pedagoškega erosa, moralna vzgoja, kurikularne teorije, procesno-razvojna strategija načrtovanja in načrtovanje vzgojnega koncepta vrtca oziroma šole.
Romana Zajec je programska vodja zavoda APIS in svoj čas posveča vsebinskemu razvoju zavoda, vzpostavljanju mednarodnih partnerstev ter vključevanju novih aktivnih članov. S svojim delom vzpostavlja most med delovanjem nevladnih organizacij in produkcijo angažiranih dokumentarnih filmov, video in crossmedia projektov. Deluje tudi kot avtor, scenarist, režiser, montažer oz. v različnih fazah predprodukcije, produkcije in postprodukcije. Z RTV Slovenija je sodelovala kot scenaristka mladinskih oddaj in dokumentarnih filmov ter delala s tujimi distributerji kot koordinator za odkup tujih programov.
Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.
Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.
Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.