- št. 88/89
- 2019
- 09/12/2020
Čas branja: 15 min.
Stephen Snyder se ukvarja z filozofijo umetnosti ter družbeno in politično filozofijo. Njegov raziskovalni interes je preučevanje vloge zgodovine in kulture pri preoblikovanju estetske komunikacije. Njegovo knjigo End-of-Art Philosophy in Hegel, Nietzsche in Danto, ki kritično preučuje zgodovinski odnos umetnosti do filozofije, je leta 2018 izdal Palgrave Macmillan. Prav tako 2018 je založba De Gruyter Press uzdala zbornik esejev o politični filozofiji New Perspectives on Distributive Justice, ki ga je souredil. Njegovi nedavni eseji se pojavljajo v reviji ROAR, Michael Walzer: Sphären der Gerechtigkeit: Komentar Ein kooperativer, Philosophy in the Contemporary World, CounterText in Croatian Journal of Philosophy. Leta 2018 je bil pejemnik Fulbrightov štipendije v Gruziji, kjer je raziskoval podobe uporov v zgodnjesrednjeveški umetnosti. Trenutno je gostujoči docent na univerzi Boğaziçi v Istanbulu.
Val demonstracij, ki se je razvil iz sedečih stavk v parku Gezi, je pokazal obliko estetske ustvarjalnosti, ki je uporabila prevrednotenje in premestitev na način, ki te demonstracije ločuje od drugih protestov v Turčiji in arabskem svetu. Prevrednotenje in premestitev sta bila, lahko trdimo, med primarnimi silami, ki so gnale proteste, ki so sledili nasilni razpustitvi sedečih stavk v parku Gezi. Protesti so se začeli, ko je policija iz parka Gezi na silo odstranila speče protestnike. Večini opazovalcev se je nasilje, ki ga je uporabila policija za izpraznitev parka, zdelo nesorazmerno, medtem pa se je odporniško gibanje na solzivec, pendreke, vodne topove in pridržanja odzvalo z ravnjo estetske intenzivnosti, ki je presenetila tako kritike kot podpornike. Primarni cilj gibanja je bil zaščititi park v središču Istanbula, vendar je odporniško gibanje predstavljalo široko koalicijo vseh, ki so nasprotovali slogu vladanja tedanjega premierja Recepa Tayyipa Erdogana, ki so ga imeli za avtokratskega. Koalicija se je raztezala od antikapitalističnih muslimanov pa do študentov, ki so preprosto nasprotovali premierjevi islamizaciji turške javne sfere. Če preučimo način, kako so prevrednotenje in premestitev uporabili kot odziv na silo, ki jo je uporabila protiizgredna policija po navodilu turške vlade, vidimo, da je šlo pri protestih v parku Gezi za učinkovito rabo politične umetnosti.
Stephen Snyder se ukvarja z filozofijo umetnosti ter družbeno in politično filozofijo. Njegov raziskovalni interes je preučevanje vloge zgodovine in kulture pri preoblikovanju estetske komunikacije. Njegovo knjigo End-of-Art Philosophy in Hegel, Nietzsche in Danto, ki kritično preučuje zgodovinski odnos umetnosti do filozofije, je leta 2018 izdal Palgrave Macmillan. Prav tako 2018 je založba De Gruyter Press uzdala zbornik esejev o politični filozofiji New Perspectives on Distributive Justice, ki ga je souredil. Njegovi nedavni eseji se pojavljajo v reviji ROAR, Michael Walzer: Sphären der Gerechtigkeit: Komentar Ein kooperativer, Philosophy in the Contemporary World, CounterText in Croatian Journal of Philosophy. Leta 2018 je bil pejemnik Fulbrightov štipendije v Gruziji, kjer je raziskoval podobe uporov v zgodnjesrednjeveški umetnosti. Trenutno je gostujoči docent na univerzi Boğaziçi v Istanbulu.
Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.
Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.
Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.