- št. 77/78
- 2017
- 05/12/2020
Čas branja: 7 min.
Chinar Shah je umetnica, ki poučuje na Srishti Institute of Art, Design and Technology v Bangaloru, kjer je tudi vodja podiplomskega programa za fotografijo. . Chinar je pridobila magisterij prve stopnje iz literature ter magisterij iz fotografije na Nacionalnem inštitutu za dizajn, Ahmedabad, Indija. Svoje delo je razstavljala v Indiji in tujini. Nekatera njena novejša dela so bila razstavljena v galeriji Tate Liverpool, na Birmingham Photo Festivalu in Art Bengaluru ter na Material Light – spremljevalni razstavi bienala Kochi. Je sourednica knjige Photography in India: From Archives to Contemporary Practice (Bloomsbury, v tisku). Chinar je nedavno prejela prestižno štipendijo Fundacije Inlaks Shivdasani za dokončanje dolgoletnega projekta The Real Taste of India.
Fotografski esej ponazarja politiko manjkajočih podob, ki izginejo iz javne rabe, in analizira umetničino knjigo Bin Laden Situation Room. Knjiga je odziv na fotografijo, ki jo je 2. maja 2011 v času bin Ladnove usmrtitve objavila ameriška vlada. Podoba, ki jo je posnel uradni fotograf Bele hiše Pete Souza, prikazuje predsednika Baracka Obamo in njegovo ekipo za nacionalno varnost, medtem ko opazujejo usmrtitev Osame bin Ladna, vodje militantne islamske organizacije Al Kaida. Razen te podobe ameriška vlada ni izdala nobenega drugega vizualnega dokaza tega dogodka. Esej raziskuje vojne strategije utišanja vizualnosti in s tem nadzora javnega mnenja. Fotografija, ki se ponaša s tem, da reprezentira in razkriva zgodovinske trenutke, tu popolnoma odpove. Knjiga Bin Laden Situation Room si prizadeva iskati to, česar podoba ne pokaže. Esej preišče vidnost in nevidnost referenčnih okvirjev ter moč videti in ne videti.
Chinar Shah je umetnica, ki poučuje na Srishti Institute of Art, Design and Technology v Bangaloru, kjer je tudi vodja podiplomskega programa za fotografijo. . Chinar je pridobila magisterij prve stopnje iz literature ter magisterij iz fotografije na Nacionalnem inštitutu za dizajn, Ahmedabad, Indija. Svoje delo je razstavljala v Indiji in tujini. Nekatera njena novejša dela so bila razstavljena v galeriji Tate Liverpool, na Birmingham Photo Festivalu in Art Bengaluru ter na Material Light – spremljevalni razstavi bienala Kochi. Je sourednica knjige Photography in India: From Archives to Contemporary Practice (Bloomsbury, v tisku). Chinar je nedavno prejela prestižno štipendijo Fundacije Inlaks Shivdasani za dokončanje dolgoletnega projekta The Real Taste of India.
Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.
Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.
Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.