Fotografija - teorija -Vizualna kultura

International webpage

Patricia Prieto-Blanco

Patricia Prieto-Blanco je višja predavateljica na Šoli za Medije, na Univerzi v Brightonu (School of Media, University of Brighton). Kljub temu ima raje, da je opisana kot kritični mislec in vizualni ustvarjalec. Njena raziskovalna zanimanja so: fotografija, metode in metodologije, mediacija vsakdanjega življenja in migracija. Je zagovornica interdisciplinarnih, na praksi osnovanih in sodelujočih raziskav. V svojem prostem času poskuša omajati neoliberalne, kapitalistične, patriarhalne norme via http://www.hystericalfeminisms.com/

Med bolj razširjenimi domnevami o novih medijih je ta, da naj bi prestopali fizične meje do te skrajnosti, da kraj izgubi vsakršno vlogo.

Prostorska dislokacija migrantov je katalizator za zgodnjo, veliko in informirano uporabo medijev (Ponzanesi & Leurs 2014); obenem pa tudi motiv za transnacionalne družine, da oblikujejo družino po svoji izbiri (Beck-Gernsheim 1998; Weston 1997). To besedilo opisuje kako irsko-španske družine, ki živijo na Irskem, shajajo s to situacijo. Trdi, da so (digitalne) fotografske izmenjave podlaga za tretje prostore posredovanja (Oldenburg, 1989), kjer potekajo pogajanja o (ne)vplivanju in imetju. Transnacionalne družine redno vizualno posredujejo svoje domače prostore. Dvojna vizualna mediacija prezence in prostora formira del njihovega vsakdanjega življenja. To, v zameno, izpostavi tekoče dogajanje o tem, kako se (digitalna) fotografija uporablja pri mediaciji dejanj in čustev. Pri prepoznavanju in refleksiji načina, kako (ne)vplivajoče skupnosti prostora aktivirajo dostopnost medijev, se fotografija pojavi kot večdimenzionalni prostor produkcije podob, distribucije in shranjevanja, na kratko, kot praksa, ki je obenem edinstvena v določenem družbeno-kulturnem momentu v katerem je vtisnjena in istočasno dovolj splošna, da je kot taka prepoznana v različnih kulturah in družbah.

Avtorji

Za boljšo kvaliteto klikni na fotografijo.

prijavi se

in začni prejemati zadnje novice in informacije o pozivih za prispevke in projekte
novice

Proposals deadline: July 27, 2020 (extended to August 10!). Contributions deadline: September 21, 2020 (extended to October 5, 2020!)

Kdaj: 27. junij 2019 ob 10.00
Trajanje:
90 min
Kje: Prvo preddverje Cankarjevega doma, Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana (vhod iz pasaže Maximarket)
Delavnico vodita: Leopold Štefanič in Neža Ternik

ROK PRIJAVE: do srede 24.1. 2018.
Prijave sprejemamo po elektronski pošti info@membrana.si in/ali na naslov Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana.

ROK PRIJAVE: do srede 24.1. 2018.
Prijave sprejemamo po elektronski pošti info@membrana.si in/ali na naslov Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana.

Prijave sprejemamo do vključno četrtka 16.3.2017 na:
elektronski naslov: info@membrana.si
in/ali
poštni naslov: Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana

24. 11. 2016 ob 19.00 v Slovenski kinoteki z Godardovim filmskim esejem Hvalnica ljubezni (Éloge de l’amour, 2001) napovedujemo novo fotografsko-filmsko knjižno zbirko Kamera.

Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.

Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.

Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.