- št. 90/91
- 2020
- 18/12/2020
Čas branja: 2 min.
David Bate deluje na področju fotografije kot umetnik in teoretik. Njegove knjige Photography: The Key Concepts (Fotografija: Ključni koncepti, 2. izd., Bloomsbury, 2016), Art Photography (Umetniška fotografija,Tate Publishing, 2015), Photography and Surrealism (Fotografija in nadrealizem, IB Tauris, 2004) pa tudi revija photographies (Routledge, 2009–), ki jo je soustanovil in jo ureja, so nemara najbolj reprezentativni vrhunci njegove kariere, ki traja že več kot 30 let. V tem času je objavil številne eseje in umetniška dela, ki so ključnega pomena za kritično razumevanje medija skozi čas in različne dele sveta. Tudi poučevanje je stalnica Batove kariere in prav na Univerzi v Westminstru (prej Politehnika v osrednjem Londonu), kjer dela kot profesor fotografije.
David Bate je umetnik, teoretik in učitelj, ki je o fotografiji veliko razstavljal in objavljal. V umetniški praksi in pisanju se ukvarja s sodobno kulturo ter zgodovino in teorijo fotografije, pri tem pa pogosto zavrača ločnico med kritiko in fotografijo. Njegove knjige: Photography as Critical Practice: Notes on Otherness (London: Intelekt 2020), Fotografija: Ključni koncepti (Ljubljana: Membrana, 2017), Art Photography (London: Tate Publications, 2015), Zone (London: Artwords, 2012) in Photography and Surrealism (London: IB Tauris, 2004). Poleg številnih umetniških del, razstav in publikacij svojih umetniških del in spisov je leta 2008 tudi soustanovil revijo Photographies, katere sourednik je do danes. Predava po vsem svetu. Leta 2018 je prejel nagrado Royal Photographic Society Education Award. Trenutno je profesor fotografije na Univerzi v Westminstru v Londonu v Veliki Britaniji.
David Bate je umetnik, teoretik in učitelj, ki je o fotografiji veliko razstavljal in objavljal. V umetniški praksi in pisanju se ukvarja s sodobno kulturo ter zgodovino in teorijo fotografije, pri tem pa pogosto zavrača ločnico med kritiko in fotografijo. Njegove knjige: Photography as Critical Practice: Notes on Otherness (London: Intelekt 2020), Fotografija: Ključni koncepti (Ljubljana: Membrana, 2017), Art Photography (London: Tate Publications, 2015), Zone (London: Artwords, 2012) in Photography and Surrealism (London: IB Tauris, 2004). Poleg številnih umetniških del, razstav in publikacij svojih umetniških del in spisov je leta 2008 tudi soustanovil revijo Photographies, katere sourednik je do danes. Predava po vsem svetu. Leta 2018 je prejel nagrado Royal Photographic Society Education Award. Trenutno je profesor fotografije na Univerzi v Westminstru v Londonu v Veliki Britaniji.
Z Davidom Batom, umetnikom in teoretikom, ki deluje na področju fotografije, sva se za intervju srečala v neki portugalski kavarnici na dan, ko v Združenem kraljestvu potekajo najverjetneje zadnje volitve v evropski parlament. Država že od nekdaj prednjači v fotografskem izobraževanju, tako da ponuja rekordno število študijskih mest, kar je imelo zgodovinsko gledano pionirsko vlogo pri uvajanju kritične teorije kot dela učnega načrta. A danes se to morda spreminja. Pogovor svobodno prehaja od Batovih doživetij med odraščanjem v delavskem predelu v Združenem kraljestvu v sedemdesetih letih k realnosti današnjih izobraževalnih in družbenih sistemov, korelaciji med teorijo in prakso ter paradoksom digitalne slike in našega trenutnega odnosa do nje, da bi bralcem predstavili ali posredovali sveže informacije o enem najbolj izzivalnih in nepopustljivih kritičnih praktikov (se pravi, mislecev), ki danes delujejo v mediju in z njim.
Andreia Alves de Oliveira je umetniška fotografinja, raziskovalka in predavateljica iz Londona. Ima doktorat (2014) in magisterij (2009) iz fotografskih študijev na Univerzi v Westminstru. Je gostujoča predavateljica fotografije na Univerzi v Birmingham Cityju. Pred tem je študirala pravo in delala kot odvetnica. Andreia se v praksi in raziskovanju ukvarja s pogoji sodobnega življenja (delo, izobraževanje, razseljenost) preko raziskovanja prostorskih struktur. Redno razstavlja in njen projekt Politika pisarne (Politics of the Office) je del knjige in potujoče razstave Civilizacija (Civilization, Thames & Hudson, 2018).
David Bate deluje na področju fotografije kot umetnik in teoretik. Njegove knjige Photography: The Key Concepts (Fotografija: Ključni koncepti, 2. izd., Bloomsbury, 2016), Art Photography (Umetniška fotografija,Tate Publishing, 2015), Photography and Surrealism (Fotografija in nadrealizem, IB Tauris, 2004) pa tudi revija photographies (Routledge, 2009–), ki jo je soustanovil in jo ureja, so nemara najbolj reprezentativni vrhunci njegove kariere, ki traja že več kot 30 let. V tem času je objavil številne eseje in umetniška dela, ki so ključnega pomena za kritično razumevanje medija skozi čas in različne dele sveta. Tudi poučevanje je stalnica Batove kariere in prav na Univerzi v Westminstru (prej Politehnika v osrednjem Londonu), kjer dela kot profesor fotografije.
Fotografija; Ključni koncepti razumljivo predstavi položaj fotografije v družbi in osupljivo raznovrstnost fotografskih žanrov. Avtor z orisom fotografske zgodovine in razlago fotografskega teoretičnega korpusa, ki je zrasel okoli njene rabe, bralca popelje po žanrih dokumentarne, portretne, krajinske, tihožitne, umetnostne in globalne fotografije. Besedilo, ponazorjeno z izbranimi zgodovinskimi in sodobnimi fotografijami in zgledi, je obvezno branje za vsakega fotografskega navdušenca.
David Bate deluje na področju fotografije kot umetnik in teoretik. Njegove knjige Photography: The Key Concepts (Fotografija: Ključni koncepti, 2. izd., Bloomsbury, 2016), Art Photography (Umetniška fotografija,Tate Publishing, 2015), Photography and Surrealism (Fotografija in nadrealizem, IB Tauris, 2004) pa tudi revija photographies (Routledge, 2009–), ki jo je soustanovil in jo ureja, so nemara najbolj reprezentativni vrhunci njegove kariere, ki traja že več kot 30 let. V tem času je objavil številne eseje in umetniška dela, ki so ključnega pomena za kritično razumevanje medija skozi čas in različne dele sveta. Tudi poučevanje je stalnica Batove kariere in prav na Univerzi v Westminstru (prej Politehnika v osrednjem Londonu), kjer dela kot profesor fotografije.
Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.
Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.
Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.