Steve Edwards
Steve Edwards je profesor za zgodovino in teorijo fotografije na Birkbecku Univerze v Londonu. Med drugim je objavil naslednje publikacije: The Making of English Photography, Allegories (2006); Photography: A Very Short Introduction (2006); in Martha Rosler the Bowery in Two Inadequate Descriptive Systems (2012). Je član uredniškega odbora Oxford Art Journal; Historical Materialism: Research in Critical Marxism; in knjižne zbirke Historical Materialism, pa tudi organizator večletnega raziskovalnega seminarja Marksizem v kulturi na Univerzi v Londonu. Trenutno dela na dveh projektih: prvi je knjiga o dagerotipijah in kapitalističnem subjektu v Veliki Britaniji sredi 19. stoletja, drugi pa projekt o radikalni estetiki v angleškem jeziku v sedemdesetih letih.
Glej: https://www.fotomuseum.ch/
Steve Edwards predava zgodovino in teorijo fotografije. Samega sebe ognjevito opisuje kot »radikalca po poreklu iz delavskega razreda«, »post-trockista« in »socialnega feminista«, ki bere »Marxa in še več Marxa«. Srečala sva se leta 2016 v Lizboni na akademski konferenci o Fotografiji in levici (Photography and the Left), kamor so ga povabili kot enega ključnih govorcev. V svojem prispevku je Edwards pretresel spremembe v odnosu med levico in dokumentarnim gibanjem v Veliki Britaniji od sedemdesetih let do danes. Zagovarjal je tezo, da je dokumentarizem tesno prepleten z vprašanjem družbenih razredov. Intervju sva opravila na Birkbecku Univerze v Londonu, ki se ji je v začetku akademskega leta pridružil kot profesor. V njem se vračava h glavnim temam njegovega govora, ki je bil v mnogo pogledih navdihujoč in zelo poučen. Kot okvir in sidrno točko razprave sva uporabila dva termina – fotografija in levica. V pogovoru se ukvarjava z Edwardsovo politično izobrazbo, z nastopom ključnega obdobja vizualne teorije v sedemdesetih letih in s spremembami v politični vizualni praksi, ki so temu sledile, vse do statusa, ki ga zaseda v današnji neoliberalni družbi ter oblike in intelektualno podlago sodobnega odpora proti njej. V pogovoru se osredotočava na britanski kontekst, vendar se ob tem povsem zavedava, da gre zgolj za primer, za eno med mnogimi globalnimi manifestacijami dokumentarne fotografije. In z intervjujem, objavljenim v reviji, kot je Membrana, ki nagovarja globalno bralstvo, skušava stopiti v dialog prav s temi manifestacijami.
Andreia Alves de Oliveira je umetniška fotografinja, raziskovalka in predavateljica iz Londona. Ima doktorat (2014) in magisterij (2009) iz fotografskih študijev na Univerzi v Westminstru. Je gostujoča predavateljica fotografije na Univerzi v Birmingham Cityju. Pred tem je študirala pravo in delala kot odvetnica. Andreia se v praksi in raziskovanju ukvarja s pojmom umetniškega raziskovanja pa tudi s teorijo fotografije in s teorijami reprezentacije v povezavi s koncepti prostora in vsakdana.
www.andreiaoliveira.net
Steve Edwards je profesor za zgodovino in teorijo fotografije na Birkbecku Univerze v Londonu. Med drugim je objavil naslednje publikacije: The Making of English Photography, Allegories (2006); Photography: A Very Short Introduction (2006); in Martha Rosler the Bowery in Two Inadequate Descriptive Systems (2012). Je član uredniškega odbora Oxford Art Journal; Historical Materialism: Research in Critical Marxism; in knjižne zbirke Historical Materialism, pa tudi organizator večletnega raziskovalnega seminarja Marksizem v kulturi na Univerzi v Londonu. Trenutno dela na dveh projektih: prvi je knjiga o dagerotipijah in kapitalističnem subjektu v Veliki Britaniji sredi 19. stoletja, drugi pa projekt o radikalni estetiki v angleškem jeziku v sedemdesetih letih.
Glej: https://www.fotomuseum.ch/
- Burgin, V. in Van Gelder, H., 2010. Art and Politics: A reappraisal. Eurozine, [na spletu] Dostopno tukaj. [7.11.2017].