- št. -
- 2021
- 08/12/2021
7 min.
Teja Miholič je diplomirala iz fotografije na Visoki šoli za storitve v Ljubljani in pred kratkim magistrirala iz filma na Univerzi Jean Jaurès v Toulousu. Trenutno živi in dela v Ljubljani kot režiserka, direktorica fotografije in sodobna umetnica. Glavna področja njenega raziskovanja in ustvarjanja so internetna pop kultura, gifi ter statika in dinamika podob. Od leta 2015 je zaposlena v Galeriji Fotografiji.
Saša Ribič je oktobra 2021 premierno predstavila svojo fotoknjigo Flight 105, ki je izšla v samozaložbi. Avtorica se je lotila raziskovanja letalske nesreče iz leta 1966, ki se je zgodila veliko let pred njenim rojstvom. O dogodku je poslušala vse življenje in povedala je, da si ga z vtisi in fotografijami živo predstavlja tudi sama. V fotoknjigi po principu subjektivne dokumentaristike meša objektivna dejstva, ki jih je pridobila o nesreči, s poročanji udeležencev in lastnimi impresijami.
Teja Miholič (1993) je diplomirala iz fotografije na VIST-u v Ljubljani in magistrirala iz filma na univerzi Jean Jaurès v Toulousu. Trenutno živi in dela kot režiserka, direktorica fotografije in sodobna umetnica v Ljubljani. Njeni filmi so bili predvajani na filmskih festivalih v Sloveniji, Avstriji, Srbiji, Kolumbiji in Franciji. Svoja dela je razstavljala v MSUM-u, DobriVagi, Ulični galeriji, Galeriji Fotografiji, Galeriji Photon itd. Leta 2021 se je vpisala v kuratorsko šolo SCCA.
Saša Ribič (1997) je leta 2021 diplomirala iz fotografije na Visoki šoli za storitve (VIST) v Ljubljani. Njeno delo se osredotoča predvsem na teme dediščine, spomina in zgodovinskih dogodkov, ki jih reflektira in ustvarja z dojemanjem okolja. Osrednji element njenega dela so fotografije, ki jim s svojim ustvarjanjem dodaja vložke besedila, predmetov in dokumentov ter projekte predstavlja v obliki fotoknjig.
Ko greš na jug, vedno jokaš dvakrat, prva fotoknjiga dokumentarnega fotografa Nika Erika Neubauerja, z zgovornim naslovom nakazuje odkrito in iskreno pustolovščino, ki jo je avtor doživljal na jugu Italije. Igre s sencami, portreti ljudi, ki so včasih zunaj fokusa, presvetljene figure, zabrisane impresije krajev tvorijo nekonvencionalno fotografsko pripoved. Neubauer v vsaki fotografiji pusti delček lastnega dojemanja in nas nikamor ne usmerja. Sam pravi, da ljudi tam ni težko fotografirati in da so večinoma celo počaščeni, če se jih posname. Domačine fotografira, kakor da je tudi sam eden od njih, saj mu iskreno razkrivajo svoje občutke in prostore. Njegove fotografije italijanskega juga pa niso očarljive le zaradi tega, kar pokažejo, ampak predvsem zaradi tistega, kar na njih ostaja skrito.
Teja Miholič (1993) je diplomirala iz fotografije na VIST-u v Ljubljani in magistrirala iz filma na univerzi Jean Jaurès v Toulousu. Trenutno živi in dela kot režiserka, direktorica fotografije in sodobna umetnica v Ljubljani. Njeni filmi so bili predvajani na filmskih festivalih v Sloveniji, Avstriji, Srbiji, Kolumbiji in Franciji. Svoja dela je razstavljala v MSUM-u, DobriVagi, Ulični galeriji, Galeriji Fotografiji, Galeriji Photon itd. Leta 2021 se je vpisala v kuratorsko šolo SCCA.
Nik Erik Neubauer (1994) je vizualni umetnik in fotograf iz Ljubljane. Diplomiral je iz fotografije na VIST-u na Oddelku za fotografijo (2017) in magistriral na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani (2021). Bil je finalist izborov Balkan Photo Award (2017), Malta International Photo Award (2018), Brussels Street Photography Festival (2019) in natečaja Drugačni svetovi (2020). Je večkratni nagrajenec natečaja Rovinj Photodays (2018 in 2020). V letu 2020 je prejel nagrado za najboljšo fotografijo glasbenega dogodka na Festivalu Tresk. V letu 2021 je bil nominiran za Leica Oscar Barnack Newcomer Award, revija GUP Magazine pa ga je na izboru Fresh Eyes uvrstila med najperspektivnejše evropske fotografe.
Pdf formati recenzij so dostopni samo naročnikom na vse Pdf-je ( Fotografija PDF dostop ). Online vsebina je pa prosto dostopna.
Komunikacijska moč družbenega omrežja Instagram je pomembna za obravnavo ravno zaradi svojega sproščenega značaja predstavljanja detajlov iz povprečnih življenj posameznikov. Primerjava načina samoreprezentacije influencerjev in politikov nakazuje spremenjene dinamike družbene moči, saj je ta na spletu dostopna komurkoli, ki uspe prepričati sledilce, da se z njim identificirajo ali pa da si želijo to doseči v prihodnosti. Predpostavi se dva različna načina identifikacije z vplivnežem, in sicer večanje ali manjšanje razdalje med njim in njegovimi sledilci. V besedilu se osredotoča na slednjega, kjer se politiki z razkazovanjem banalnosti svojih vsakdanov približujejo ljudstvu. Po pregledovanju profilov dveh slovenskih politikov se opazi vzorec, da to največkrat storita s fotografijami psičkov ali muck.
Teja Miholič je diplomirala iz fotografije na Visoki šoli za storitve v Ljubljani in pred kratkim magistrirala iz filma na Univerzi Jean Jaurès v Toulousu. Trenutno živi in dela v Ljubljani kot režiserka, direktorica fotografije in sodobna umetnica. Glavna področja njenega raziskovanja in ustvarjanja so internetna pop kultura, gifi ter statika in dinamika podob. Od leta 2015 je zaposlena v Galeriji Fotografiji.
KUPI PDF: T. Miholic: Prijazni gospodar boza psicke – PDF
PRENESI PDF:
»Koliko posnemovalen mora posnetek biti, da ima vpliv na tisto česar je posnetek? Koliko ‘resničen’ mora biti posnetek?«
Ⓒ 2021 Membrana - Vse pravice pridržane
avtor: Andreas Müller-Pohle
produkcija: Cankarjev dom, kulturni in kongresni center, Ljubljana in zavod Membrana
kuratorstvo in postavitev: Jan Babnik in Nataša Ilec Kralj
kustosinja razstavnega programa Cankarjevega doma: Katja Ogrin
22. marec–14. maj 2023, Mala galerija Cankarjevega doma
Otvoritev: 22. marec ob 20. uri.
VODENI OGLEDI:
10. maj 2023 ob 13. uri, Mala galerija Cankarjevega dom (vodi Jan Babnik)
14. maj 2023, ob 11. uri (zaključek razstave), Mala galerija Cankarjevega dom (vodi Jan Babnik)
razstavljoči avtorji: Anne Noble, Ewa Doroszenko, Goran Bertok, Gorkem Ergun, Karina-Sirkku Kurz, Špela Šivic
produkcija: Cankarjev dom, kulturni in kongresni center, Ljubljana in zavod Membrana
zasnova: zavod Membrana (Jan Babnik, Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj)
kuratorstvo in postavitev: Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj
kustosinja razstavnega programa Cankarjevega doma: Katarina Hergouth
19. januar–1. marec 2022, Prvo preddverje Cankarjevega doma
Otvoritev: 19. januarja ob 19. uri.
Koža, 19. januar – 1. marec 2022
Mednarodna fotografska razstava
Cankarjev dom, prvo preddverje
otvoritev: 19.1.2022 ob 19:00
avtorji: Goran Bertok, Ewa Doroszenko, Görkem Ergün, Karina-Sirkku Kurz, Anne Noble, Špela Šivic
zasnova razstave: zavod Membrana – Jan Babnik, Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj
kuratorstvo: Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj
produkcija: Cankarjev dom in zavod Membrana
Podaljšan rok za oddajo predlogov prispevkov (povzetki dolžine do 150 besed in/ali slikovno gradivo) je 30. avgust 2021. Podaljšan rok za oddajo celotnih prispevkov na podlagi izbranih predlogov je 4. oktober 2021. Predloge pošljite prek spletnega obrazca ali se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca in/ali naslova editors(at)membrana.org.
Podaljšan rok za oddajo predlogov prispevkov (povzetki dolžine do 150 besed in/ali slikovno gradivo) je 11. junij 2021. Podaljšan rok za oddajo celotnih prispevkov na podlagi izbranih predlogov je 16. avgust 2021. Predloge pošljite prek spletnega obrazca ali se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca in/ali naslova editors(at)membrana.org.
Prijave sprejemamo do vključno ponedeljka 26. 10. 2020 na:
elektronski naslov: info@membrana.org
in/ali
poštni naslov: Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana
Rok za oddajo osnutkov prispevkov (150 besed povzetka in/ali vizualije) je 27. julij 2020. Rok za oddajo dokončanih prispevkov sprejetih osnutkov je 21. september 2020. Osnutke pošljite preko spletnega obrazca na: https://www.membrana.si/proposal/ ali nas kontaktirajte neposredno na editors@membrana.org.
kje: Cankarjev dom, sejna soba M3/4
kdaj: 27. februar 2020, 0b 18. uri
20. januar–1. marec 2020 / Prvo preddverje Cankarjevega doma
Otvoritev: Predstavitev na strani CD
ČE, 30. jan 2020, ob 18.00 // Vodstvo po razstavi z Jasno Jernejšek, sokuratorko razstave, in Špelo Škulj, vizualno umetnico
ČE, 6. feb 2020, ob 18.00 // Vodstvo po razstavi z Janom Babnikom, sokuratorjem razstave, in Miho Godcem, vizualnim umetnikom
ČE, 20. feb 2020, ob 18.00 // Vodstvo po razstavi z Jasno Jernejšek, sokuratorko razstave, Miho Godcem in Valerie Wolf Gang, vizualnima umetnikoma
ČE, 27. feb 2020, ob 18.00 // Pogovor z Marion Balac, vizualno umetnico, in Jožetom Guno, docentom na Fakulteti za elektrotehniko UL
kje: Galerija Jakopič, Ljubljana, v sklopu razstave Jaka Babnik: Pigmalion
kdaj: 5. december 2019
trajanje: 18.00 – 21.00
sodelujeta: dr. Victor Burgin, dr. Ilija T. Tomanić
moderator: dr. Jan Babnik
Rok za oddajo osnutkov prispevkov (150 besed povzetka in/ali vizualije) je 16. december 2019. Rok za oddajo dokončanih prispevkov sprejetih osnutkov je 16. marec 2020. Osnutke pošljite preko spletnega obrazca na: https://www.membrana.si/proposal/ ali nas kontaktirajte neposredno na editors@membrana.org.