Ileana L. Selejan
Ileana L. Selejan je raziskovalna sodelavka na oddelku za antropologijo na Univerzitetnem kolidžu v Londonu, kjer sodeluje pri projektu Citizens of Photography: The Camera and the Political Imagination (Državljani fotografije: fotoaparat in politična domišljija), ki ga financira Evropski raziskovalni svet (subvencija št. 695283), ter izredna predavateljica na Central Saint Martins in Akademiji za umetnost v Londonu. Pred tem je bila kuratorska sodelavka za fotografijo s štipendijo Linda Wyatt Gruber ’66 pri muzeju Davis na Wellesley kolidžu, kjer je kurirala razstavo Charlotte Brooks at LOOK: 1951–1971. Doktorirala je iz umetnostne zgodovine na Inštitutu za lepe umetnosti Newyorške univerze in za svoje doktorske raziskave v Nikaragvi od Muzeja za lepe umetnosti v Houstonu prejela nagrado Joan and Stanford Alexander za leto 2012–2013. Kot pomožna predavateljica je poučevala na oddelku za fotografijo in slikovno obdelavo na Šoli za umetnosti Tisch, na oddelku za umetnostno zgodovino Newyorške univerze, na Parsonovi šoli za oblikovanje in na oddelku za lepe umetnosti na Zahodni univerzi v Temišvaru v Romuniji.
Skozi osebne spomine in vplivne zgodovinske epizode – padec berlinskega zidu, romunska revolucija in proteste aprila 2018 v Nikaragvi – esej raziskuje točke povezave med osebnim in političnim ter raziskuje, kako sta le-ta intimno povezana ter neločljivo prepletena. Ta pristop lahko umestimo nekje med zgodovinsko analizo in avtobiografsko fikcijo; cilj je omogočiti sobivanje večplastnih pripovedi in nasprotujočih si časovnih okvirov. Romunski umetnik Călin Man za ponazoritev tega posega v znane dokumentarne fotografije, na katere se sklicuje besedilo, tako da jih povezuje z vsakodnevnimi posnetki iz mesta Arad, posnetimi na različnih točkah vzdolž opisanega časovnega loka.
- Ključne besede: dokumentarna fotografija, osebna zgodovina, revolucija, spomin, transnacionalizem
Ileana L. Selejan je raziskovalna sodelavka na oddelku za antropologijo na Univerzitetnem kolidžu v Londonu, kjer sodeluje pri projektu Citizens of Photography: The Camera and the Political Imagination (Državljani fotografije: fotoaparat in politična domišljija), ki ga financira Evropski raziskovalni svet (subvencija št. 695283), ter izredna predavateljica na Central Saint Martins in Akademiji za umetnost v Londonu. Pred tem je bila kuratorska sodelavka za fotografijo s štipendijo Linda Wyatt Gruber ’66 pri muzeju Davis na Wellesley kolidžu, kjer je kurirala razstavo Charlotte Brooks at LOOK: 1951–1971. Doktorirala je iz umetnostne zgodovine na Inštitutu za lepe umetnosti Newyorške univerze in za svoje doktorske raziskave v Nikaragvi od Muzeja za lepe umetnosti v Houstonu prejela nagrado Joan and Stanford Alexander za leto 2012–2013. Kot pomožna predavateljica je poučevala na oddelku za fotografijo in slikovno obdelavo na Šoli za umetnosti Tisch, na oddelku za umetnostno zgodovino Newyorške univerze, na Parsonovi šoli za oblikovanje in na oddelku za lepe umetnosti na Zahodni univerzi v Temišvaru v Romuniji.
- Didi-Huberman G. 2016. Soulèvements. With contributions of Nicole Brenez, et. al. Paris: Livres d’Art, Gallimard/Jeu de Paume.
- Pink Floyd. 1973. »Us and Them«. The Dark Side of the Moon.
- Vu magazine 1936. »La Guerre Civile en Espagne.« September 23.