Fotografija - teorija -Vizualna kultura

International webpage

Ronnie Close

eng

Trk različnih politik podobe odpira zanimiv niz napačnih prepoznanj, ki se dogajajo med izvirnim fotografom, egiptovskim cenzurnimi formulami in javnostjo kot občinstvom.

Zmota paralakse (The Parallax Error) je zbirka najdenih fotografskih podob, napaberkovanih iz dobro znanih umetnostnozgodovinskih publikacij v knjigarnah po Kairu med letoma 2012 in 2014. Serija prikazuje oblike in sloge cenzure, ki so ji bile podvržene izvirne slike, preden so jih spustili v javno distribucijo in prodajo. Med obdelanimi podobami lahko najdemo nekatere izmed vodilnih figur iz kanona zahodne fotografske zgodovine, saj so tudi ta cenjena fotografska dela vstopila v postopke državne cenzure. Ti vključujejo ročno retuširanje vsake od fotografij, vsake knjižne izdaje, da bi prikrili polni erotični učinek objekta poželenja, se pravi delov človeškega telesa. Položaj fotografije v Egiptu in večini arabskega sveta je precej vprašljiv, saj ga oblikujejo vizualne formacije orientalizma, ki je posledica vpliva evropskih kolonialnih imperijev v tej regiji. Arhivski projekt preučuje presečišče vizualnih kultur, skritih za vrsto fotografskih podob, ki so jih spremenili s posegi cenzure v Egiptu. S tem začrta okvir tega, kako predelane fotografske podobe nalagajo partikularne pomene izvirnim fotografijam, pa tudi potencialno vrednost tovrstnih ikonoklastičnih posegov, če jo sploh imajo. Zmota paralakse raziskuje politični in estetski status objekta podobe v transformaciji iz izvirne fotografije v cenzurirano podobo. Sledovi črnila in barv na površini fotografije ustvarjajo napetost med posegom cenzure in vplivom, ki ga ima ta na izvirnik. Hibridne podobe so politična podlaga za ponovni premislek o srečevanju vizualnih kultur v današnjem prepletenem in vse bolj globaliziranem svetu podob.

Avtorji

Za boljšo kvaliteto klikni na fotografijo.

prijavi se

in začni prejemati zadnje novice in informacije o pozivih za prispevke in projekte
novice

Proposals deadline: July 27, 2020 (extended to August 10!). Contributions deadline: September 21, 2020 (extended to October 5, 2020!)

Kdaj: 27. junij 2019 ob 10.00
Trajanje:
90 min
Kje: Prvo preddverje Cankarjevega doma, Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana (vhod iz pasaže Maximarket)
Delavnico vodita: Leopold Štefanič in Neža Ternik

ROK PRIJAVE: do srede 24.1. 2018.
Prijave sprejemamo po elektronski pošti info@membrana.si in/ali na naslov Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana.

ROK PRIJAVE: do srede 24.1. 2018.
Prijave sprejemamo po elektronski pošti info@membrana.si in/ali na naslov Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana.

Prijave sprejemamo do vključno četrtka 16.3.2017 na:
elektronski naslov: info@membrana.si
in/ali
poštni naslov: Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana

24. 11. 2016 ob 19.00 v Slovenski kinoteki z Godardovim filmskim esejem Hvalnica ljubezni (Éloge de l’amour, 2001) napovedujemo novo fotografsko-filmsko knjižno zbirko Kamera.

Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.

Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.

Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.