- št. -
- 2023
- 26/07/2023
15 min.
Luka Savić (1990) je umetnik in filozof, rojen v Ljubljani. Pred študijem filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani je študiral vizualno umetnost na Akademiji za vizualne umetnosti (AVA) v istem mestu. Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Vienna Contemporary, Dunaj, Avstrija; Galeriji ŠKUC, Ljubljana, Slovenija; Skopje Light Art District, Skopje, Makedonija; Vilnius Light Festival, Vilna, Litva; Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija; Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. Grafični bienale, Ljubljana, Slovenija in Galerija DLUL, Ljubljana, Slovenija. Od leta 2011 do 2017 je bil asistent Mirana Moharja, člana skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studijskega arhiva Davida Gotharda, delujoč med Ljubljano, Londonom in Gorico. Nedavno je v akademskih zbornikih objavil dva članka, ki raziskujeta pedagoške principe na umetniških akademijah Bauhaus in Black Mountain College. Trenutno zaključuje magistrski študij na dunajski Univerzi za uporabne umetnosti na oddelku za transdisciplinarne umetnosti.
Umetniška praksa Toma Lovelacea je mešanica različnih zvrsti umetnosti s sidriščem v fotografiji. Performans, zvok, fotogrami in telesnost fotografije se pri njem združujejo v holističen umetniški eksperiment. Intervju k tej raznovrstnosti pristopa z različnih zornih kotov in odpira nove možnosti razumevanja njegovega dela.
Luka Savić je umetnik in filozof, rojen leta 1990 v Ljubljani. Študiral je likovno umetnost na Akademiji za likovno umetnost (AVA) v Ljubljani, nato pa nadaljeval študij filozofije na Filozofski fakulteti v istem mestu. Leta 2022 je zaključil magistrski študij na Univerzi za uporabne umetnosti (Die Angewandte) na Dunaju na oddelku za Transdisciplinarno umetnost (Transarts). Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija (kjer je bil rezidenčni umetnik); Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. grafičnem bienalu, Ljubljana, SI; Galeriji DLUL, Ljubljana, in galeriji ŠKUC, Ljubljana; Vienna Contemporary, Dunaj, Avstrija; Light Night Leeds, Leeds, Združeno kraljestvo; A Shop is a Shop is a Shop, Kunsthalle Dunaj, Avstrija. Med letoma 2011 in 2017 je bil asistent Mirana Moharja, ki je del skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studia Archive Davida Gotharda, ki deluje med Ljubljano, Londonom in Gorico. Kot gostujoči predavatelj je predaval na različnih ustanovah po Evropi, nazadnje na Kosovu, v Galeriji ŠKUC v Ljubljani; na Akademiji za vizualne umetnosti v Ljubljani; in v GHMP (mestna galerija) v Pragi. Večina njegovih predavanj se nanaša na povezavo med umetnostjo in filozofijo. Objavil je več člankov in intervjujev o umetnosti, pred kratkim z Mladenom Dolarjem, Aleksandro Vajd, Laurentom Fievetom in Sharon Sliwinski. Trenutno raziskuje umetniško skupino OHO kot neodvisni raziskovalec za zbirko Kontakt in je soustanovitelj platforme z imenom Why Knot.
Tom Lovelace je londonski umetnik, ki deluje na področju fotografije, performansa in kiparstva. V svoji praksi se ukvarja z jeziki in zapuščino abstrakcije, zgodovino fotografije, fenomenologije in gledališča. V središču njegovega dela sta pogosto materialnost svetlobe in časa. Od leta 2017 razvija projekt Living Pictures, v okviru katerega predstavlja fluidne razstavne prostore ter s konvergenco performansa in fotografije raziskuje trenutke v zgodovini umetnosti in mesta arhitekture. Kot predavatelj deluje na Royal College of Art, University for the Creative Arts in Glasgow School of Art. Nedavne razstave in predstavitve so: Known and Strange, Victoria and Albert Museum (London 2021–2023) / Your Echo, Hockney Gallery, Royal College of Art (London 2023) / A Sudden Vanishing, Seen Fifteen (London 2023), Repetition Room, Atletika Gallery (Vilna 2022) / Bathers, The National Gallery (London 2022) & Sid Motion Gallery (London 2021) / Eclipse, Bodø Biennale, NŌUA (Norveška 2022) / A Japanese Dream, Van Gogh House London (2022) & The Eye Sees (Arles 2022) / The State of Things, Landskrona Foto (Švedska 2022 & 2020) / The Dancer and the Shadow, Maison Européenne de la Photographie (Pariz 2020) / On Photographic Beings, The National Museum of Art (Riga, Latvija 2020) / Present Tense, Materia Gallery (Rim 2019) / Interval, Flowers Gallery (London 2019) / Postcards from Prison, Sotheby’s (London 2018) / On Board, Crispr (Bogota 2017) / On the heights, Yorkshire Sculpture Park (2017) / Tipping Point, Alma Zevi Gallery (Benetke 2016) / Groundwork, The New Art Centre (Salisbury 2015) / Mirage Valley, Lendi Projects (Švica 2015) / To Camera, Golden Thread Gallery (Belfast 2015) / This Way Up, Flowers Gallery (London 2015) / Project 05, Contemporary Art Society (London 2014) / Sweep, Victoria and Albert Museum (London 2014) / In Preparation for Arles, Les Rencontres d’Arles (Francija 2013) / Art Licks, ICA (London 2012), Work Starts Here, Son Gallery (London 2012) / Uncommon Ground, Flowers Gallery (London 2012) / Vessel, Karst, British Art Show 7 (Plymouth 2011).
V intervjuju sem se pogovarjal z latvijskim fotografom in umetnikom Alnisom Staklejem. Ta se v umetniški praksi trudi presegati klasični format fotografije in v njeno polje vpeljuje refleksijo medija v sodobni kulturi. Ukvarja se z iskanjem možnosti fotografskega medija v sodobni internetni družbi. Metodološko in formalno želi razširiti uporabo fotografskega gradiva. V projektu Mellow Apocalypse, ki je osrednja tema najinega pogovora, kritično obravnava novo vizualno krajino nepreglednega slikovnega materiala na internetu.
Alnis Stakle (1975) je latvijski fotograf in profesor fotografije na Univerzi Rigas Stradins. Doktoriral je na Univerzi v Daugavpilsu v Litvi iz umetniškega izobraževanja. Od leta 1998 je veliko razstavljal, med drugim na samostojnih in skupinskih razstavah v Latvijskem muzeju fotografije, Latvijskem nacionalnem muzeju umetnosti, muzeju Modern Art Oxford, v Centru za sodobno umetnost Winzavod v Moskvi, Narodnem muzeju umetnosti v Buenos Airesu, Centru za likovno umetnost BOZAR v Bruslju, poleg tega so njegova dela v zasebnih in javnih zbirkah, objavljena so bila tudi v British Journal of Photography, GUP, Wired, Camera Austria, EYEMAZING, IMAGO, OVER, OjodePez, Archivo, Leica Fotografie International … Za svoja dela je prejel štipendije in kulturne nagrade, na primer nagrado Sony world photography award v arhitekturni sekciji (2011) in kreativni sekciji (2022), nagrado umetnik leta na mednarodnem fotografskem festivalu DongGang (2021), nagrado za fotoknjigo na natečaju FOTO WIEN (2019) in nagrado new east photo prize fundacije Calvert 22 (2018).
Luka Savić (1990) je umetnik in filozof, rojen v Ljubljani. Pred študijem filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani je študiral vizualno umetnost na Akademiji za vizualne umetnosti (AVA) v istem mestu. Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Viennacontemporary, Dunaj, Avstrija; Galeriji ŠKUC, Ljubljana, Slovenija; Skopje Light Art District, Skopje, Makedonija; Vilnius Light festival, Vilna, Litva; Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija; Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. Grafičnem bienalu, Ljubljana, Slovenija; in Galeriji DLUL, Ljubljana, Slovenija. Od leta 2011 do 2017 je bil asistent Mirana Moharja, člana skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studijskega arhiva Davida Gotharda in dela med Ljubljano, Londonom in Gorico. Nedavno je v akademskih zbornikih objavil članka, ki raziskujeta pedagoške principe na umetniških akademijah Bauhaus in Black Mountain College. Leta 2022 je zaključil magistrski študij na dunajski Univerzi za uporabne umetnosti na oddelku za transdisciplinarne umetnosti.
Intervju je miselni sprehod skozi mišljenje ene prodornejših umetnic, vezane na transdisciplinarno polje sodobne umetnosti, a hkrati vseskozi zveste fotografiji. Umetniška praksa Aleksandre Vajd je na prvi pogled morda videti estetska in tako lahko nekateri ne vidijo njene konceptualne globine. Intervju bo poskušal osvetliti prav to konceptualno plat, ki preseva skozi površino njenih umetniških del.
Luka Savić (1990) je umetnik in filozof, rojen v Ljubljani. Pred študijem filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani je študiral vizualno umetnost na Akademiji za vizualne umetnosti (AVA) v istem mestu. Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Vienna Contemporary, Dunaj, Avstrija; Galeriji ŠKUC, Ljubljana, Slovenija; Skopje Light Art District, Skopje, Makedonija; Vilnius Light festival, Vilna, Litva; Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija; Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. Grafični bienale, Ljubljana, Slovenija in Galerija DLUL, Ljubljana, Slovenija. Od leta 2011 do 2017 je bil asistent Mirana Moharja, člana skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studijskega arhiva Davida Gotharda, delujoč med Ljubljano, Londonom in Gorico. Nedavno je v akademskih zbornikih objavil dva članka, ki raziskujeta pedagoške principe na umetniških akademijah Bauhaus in Black Mountain College. Trenutno zaključuje magistrski študij na dunajski univerzi Angewandte Kunst na oddelku za transdisciplinarne umetnosti.
Aleksandra Vajd je rojena leta 1971 v Mariboru, Sloveniji. Živi in dela v Pragi in Ljubljani. Leta 1997 je diplomirala na Veterinarski fakulteti Univerze v Ljubljani in nato 2001 prejela diplomo MgA (Master of Fine Arts) na oddelku za fotografijo na FAMU v Pragi. Med letoma 2004 in 2006 je študirala na državni univerzi države New York v New Paltzu v okviru Fulbrightove štipendije. Leta 2007 je dobila naziv docentka Univerze v Ljubljani, Akademije za likovno umetnost in oblikovanje, in leta 2016 ponovila izvolitev v naziv docentka na Akademiji za vizualne umetnosti v Ljubljani. V letu 2021 je bila izvoljena v naziv izredna profesorica na Akademiji za umetnost, arhitekturo in oblikovanje v Pragi (AAAD), kjer od leta 2008 vodi oddelek za fotografijo (AF1) na katedri za likovno umetnost (KVU). V Pragi in mednarodno deluje aktivno kot akademikinja in sodobna umetnica.
Intervju predstavlja delo Sharon Sliwinski, ki na Western University v Kanadi predava o politični teoriji in vizualni kulturi. Njen akademski angažma je osredotočen na reprezentacijo podob in njihov vpliv na človesko zavest, zadnje čase pa so v jedru njenega raziskovanja predvsem sanje. V intervjuju je obravnavan prehod od njene prve knjige Human Rights In Camera k zdajšnjim projektom, pogovor pa je oplazil tudi misel Sigmunda Freuda in Walterja Benjamina, ključna misleca odnosa med človekom in fotografskim v najzgodnejši fazi razvoja fotografskega medija.
Luka Savić (1990) je umetnik in filozof, rojen v Ljubljani. Pred študijem filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani je študiral vizualno umetnost na Akademiji za vizualne umetnosti (AVA) v istem mestu. Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Vienna Contemporary, Dunaj, Avstrija; Galeriji ŠKUC, Ljubljana, Slovenija; Skopje Light Art District, Skopje, Makedonija; Vilnius Light festival, Vilna, Litva; Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija; Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. grafični bienale, Ljubljana, Slovenija in Galerija DLUL, Ljubljana, Slovenija. Od 2011 do 2017 je bil asistent Mirana Moharja, člana skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studijskega arhiva Davida Gotharda, delujoč med Ljubljano, Londonom in Gorico. Nedavno je v akademskih zbornikih objavil dva članka, ki raziskujeta pedagoške principe na umetniških akademijah Bauhaus in Black Mountain College. Trenutno zaključuje magistrski študij na Universität für angewandte Kunst na Dunaju na oddelku za transdisciplinarne umetnosti.
Sharon Sliwinski je profesorica informacijskih in medijskih študij na Western University v Kanadi. Njeno delo je preplet področja vizualne kulture, politične teorije in življenja misli. Je avtorica več knjig in številnih člankov, poglavij in komentarjev o fotografiji, človekovih pravicah in družbenem imaginariju. Prav tako sodeluje z različnimi umetniki, akademiki in strokovnjaki v okviru raziskovalnega projekta Muzej sanj (www.museumofdreams.org).
Laurent Fiévet (r. 1969, Boulogne-Billancourt) v svetu umetnosti zavzema nenavaden položaj: če danes ni več redko, da bi ustvarjalec deloval na različnih umetniških poljih – Fiévet je aktiven zlasti na področju »lens-based media«, iz filmskih študij je tudi doktoriral, ustvarja pa še z zvokom in besedo, deluje v gledališču in razstavlja instalacije –, le stežka najdemo koga, ki bi prečil delitev na umetnike in zasebne zbiratelje. Na eni strani je Fiévet, torej tisti, ki svoja dela prodaja, na drugi pa kupuje dela drugih umetnikov. Njegov pogled, hkratni pogled od zunaj in znotraj, z ene in druge strani, mu torej omogoča privilegiran pregled umetniškega sistema.
Luka Savić (1990) je umetnik in filozof, rojen v Ljubljani. Pred študijem filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani je študiral vizualno umetnost na Akademiji za vizualne umetnosti (AVA) v istem mestu. Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Vienna Contemporary, Dunaj, Avstrija; Galeriji ŠKUC, Ljubljana, Slovenija; Skopje Light Art District, Skopje, Makedonija; Vilnius Light Festival, Vilna, Litva; Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija; Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. Grafični bienale, Ljubljana, Slovenija in Galerija DLUL, Ljubljana, Slovenija. Od leta 2011 do 2017 je bil asistent Mirana Moharja, člana skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studijskega arhiva Davida Gotharda, delujoč med Ljubljano, Londonom in Gorico. Nedavno je v akademskih zbornikih objavil dva članka, ki raziskujeta pedagoške principe na umetniških akademijah Bauhaus in Black Mountain College. Trenutno zaključuje magistrski študij na dunajski Univerzi za uporabne umetnosti na oddelku za transdisciplinarne umetnosti.
Laurent Fiévet se je rodil leta 1969 v Boulogne-Billancourtu v Franciji, zdaj pa živi in deluje v Parizu. Doktoriral je iz filmskih študij; med letoma 1995 in 2003 je poučeval filmsko estetiko in analizo na Paris III-Sorbonne Nouvelle in Paris VII-Jussieu. Njegova videografska dela in instalacije nagovarjajo gledalčev spomin, vednost in občutja, katerih medsebojne povezave ponujajo različne načine interpretacije. Fiévet v delih ne izvzema avtobiografskih podatkov in obenem aktivno sugerira sociološko-politične uvide in kritike. Njegove instalacije vselej izpostavljajo serije refleksij Podobe, njene estetike, načine izražanja, zaznavanja, evolucije in sprejemanja.
Videografska dela Laurenta Fiéveta so redno predstavljana tako na samostojnih kot skupinskih razstavah. Med zadnjimi so Muzej evropskih in mediteranskih civilizacij v Marseillu (2021 in 2017), Macro Asilo v Rimu (2018), Grand Palais v Parizu (2017), Artspace Boan 1942 v Seulu (2016) in Narodni muzej katalonske umetnosti v Barceloni (2016) in drugi. Poleg osebnih umetniških projektov redno sodeluje pri gledaliških predstavah, video performansih in video koncertih. Fiévet je od leta 2010 tudi direktor Lab’Bela; v sklopu kolektiva deluje kot kurator in sokurator številnih skupnih in samostojnih razstav, med katerima sta bili tudi razstavi Haroona Mirza – The Light Hours v Vili Savoye of Poissy (2014) in Stefana Bruggemänna – The World Trapped in the Self v Mies van der Rohe paviljonu v Barceloni (2011).
Razstava v Mestnem muzeju z naslovom Ko ste v dvomu, pojdite v muzej obravnava pet različnih umetniških zbirk. A čeprav ima vsaka svoj značaj, imajo vse skupen namen – javno dobro. Kurator Tevž Logar je z razstavo poleg linearnega pregleda umetnosti od začetka 20. stoletja do danes opozoril tudi na pomembnost zbirateljstva v lokalnem in mednarodnem prostoru. Razstava ima vsaj tri poudarke, ključne pri umetniški produkciji. Prvi – umetniški je viden v logiki posameznih del, drugi – kuratorski se kaže tako v posameznih prostorih kot tudi v celotni razstavi, tretji pa govori o zbirateljskem pogledu. Refleksija osvetli kontekste posameznih zbirk, jih razširi s poudarkom na širšem delovanju zbirk/fundacij in se podrobneje dotakne posameznih reprezentativnih umetniških del na razstavi.
Luka Savić (1990) je umetnik in filozof, rojen v Ljubljani. Pred študijem filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani je študiral vizualno umetnost na Akademiji za vizualne umetnosti (AVA) v istem mestu. Njegova dela so bila razstavljena po vsej Evropi, nazadnje v: Vienna Contemporary, Dunaj, Avstrija; Galeriji ŠKUC, Ljubljana, Slovenija; Skopje Light Art District, Skopje, Makedonija; Vilnius Light festival, Vilna, Litva; Mahler & LeWitt Studios, Spoleto, Italija; Arte Fiera Polis, Bologna, Italija; 31. Grafični bienale, Ljubljana, Slovenija in Galerija DLUL, Ljubljana, Slovenija. Od leta 2011 do 2017 je bil asistent Mirana Moharja, člana skupine IRWIN. Od leta 2017 je sodelavec Studijskega arhiva Davida Gotharda, delujoč med Ljubljano, Londonom in Gorico. Nedavno je v akademskih zbornikih objavil dva članka, ki raziskujeta pedagoške principe na umetniških akademijah Bauhaus in Black Mountain College. Trenutno zaključuje magistrski študij na dunajski univerzi Angewandte Kunst na Oddelku za transdisciplinarne umetnosti.
Pdf formati recenzij so dostopni samo naročnikom na vse Pdf-je ( Fotografija PDF dostop ). Online vsebina je pa prosto dostopna.
“Namesto o posthumanistični fotografiji se zdi bolj smiselno govoriti o nitih posthumanistične misli in prakse, ki prevevajo sodobno fotografsko umetniško prakso.”
Ⓒ 2021 Membrana - Vse pravice pridržane
avtor: Andreas Müller-Pohle
produkcija: Cankarjev dom, kulturni in kongresni center, Ljubljana in zavod Membrana
kuratorstvo in postavitev: Jan Babnik in Nataša Ilec Kralj
kustosinja razstavnega programa Cankarjevega doma: Katja Ogrin
22. marec–14. maj 2023, Mala galerija Cankarjevega doma
Otvoritev: 22. marec ob 20. uri.
VODENI OGLEDI:
10. maj 2023 ob 13. uri, Mala galerija Cankarjevega dom (vodi Jan Babnik)
14. maj 2023, ob 11. uri (zaključek razstave), Mala galerija Cankarjevega dom (vodi Jan Babnik)
razstavljoči avtorji: Anne Noble, Ewa Doroszenko, Goran Bertok, Gorkem Ergun, Karina-Sirkku Kurz, Špela Šivic
produkcija: Cankarjev dom, kulturni in kongresni center, Ljubljana in zavod Membrana
zasnova: zavod Membrana (Jan Babnik, Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj)
kuratorstvo in postavitev: Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj
kustosinja razstavnega programa Cankarjevega doma: Katarina Hergouth
19. januar–1. marec 2022, Prvo preddverje Cankarjevega doma
Otvoritev: 19. januarja ob 19. uri.
Koža, 19. januar – 1. marec 2022
Mednarodna fotografska razstava
Cankarjev dom, prvo preddverje
otvoritev: 19.1.2022 ob 19:00
avtorji: Goran Bertok, Ewa Doroszenko, Görkem Ergün, Karina-Sirkku Kurz, Anne Noble, Špela Šivic
zasnova razstave: zavod Membrana – Jan Babnik, Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj
kuratorstvo: Kristina Ferk in Nataša Ilec Kralj
produkcija: Cankarjev dom in zavod Membrana
Podaljšan rok za oddajo predlogov prispevkov (povzetki dolžine do 150 besed in/ali slikovno gradivo) je 30. avgust 2021. Podaljšan rok za oddajo celotnih prispevkov na podlagi izbranih predlogov je 4. oktober 2021. Predloge pošljite prek spletnega obrazca ali se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca in/ali naslova editors(at)membrana.org.
Podaljšan rok za oddajo predlogov prispevkov (povzetki dolžine do 150 besed in/ali slikovno gradivo) je 11. junij 2021. Podaljšan rok za oddajo celotnih prispevkov na podlagi izbranih predlogov je 16. avgust 2021. Predloge pošljite prek spletnega obrazca ali se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca in/ali naslova editors(at)membrana.org.
Prijave sprejemamo do vključno ponedeljka 26. 10. 2020 na:
elektronski naslov: info@membrana.org
in/ali
poštni naslov: Membrana, Maurerjeva 8, 1000 Ljubljana
Rok za oddajo osnutkov prispevkov (150 besed povzetka in/ali vizualije) je 27. julij 2020. Rok za oddajo dokončanih prispevkov sprejetih osnutkov je 21. september 2020. Osnutke pošljite preko spletnega obrazca na: https://www.membrana.si/proposal/ ali nas kontaktirajte neposredno na editors@membrana.org.
kje: Cankarjev dom, sejna soba M3/4
kdaj: 27. februar 2020, 0b 18. uri
20. januar–1. marec 2020 / Prvo preddverje Cankarjevega doma
Otvoritev: Predstavitev na strani CD
ČE, 30. jan 2020, ob 18.00 // Vodstvo po razstavi z Jasno Jernejšek, sokuratorko razstave, in Špelo Škulj, vizualno umetnico
ČE, 6. feb 2020, ob 18.00 // Vodstvo po razstavi z Janom Babnikom, sokuratorjem razstave, in Miho Godcem, vizualnim umetnikom
ČE, 20. feb 2020, ob 18.00 // Vodstvo po razstavi z Jasno Jernejšek, sokuratorko razstave, Miho Godcem in Valerie Wolf Gang, vizualnima umetnikoma
ČE, 27. feb 2020, ob 18.00 // Pogovor z Marion Balac, vizualno umetnico, in Jožetom Guno, docentom na Fakulteti za elektrotehniko UL
kje: Galerija Jakopič, Ljubljana, v sklopu razstave Jaka Babnik: Pigmalion
kdaj: 5. december 2019
trajanje: 18.00 – 21.00
sodelujeta: dr. Victor Burgin, dr. Ilija T. Tomanić
moderator: dr. Jan Babnik
Rok za oddajo osnutkov prispevkov (150 besed povzetka in/ali vizualije) je 16. december 2019. Rok za oddajo dokončanih prispevkov sprejetih osnutkov je 16. marec 2020. Osnutke pošljite preko spletnega obrazca na: https://www.membrana.si/proposal/ ali nas kontaktirajte neposredno na editors@membrana.org.
Kdaj: 18. julij 2019 ob 10.00
Trajanje: 90 min
Kje: Prvo preddverje Cankarjevega doma, Prešernova cesta 10, 1000 Ljubljana (vhod iz pasaže Maximarket)
Delavnico vodita: Leopold Štefanič in Neža Ternik