Ozadje je serija fotografij, ki dokumentirajo studijska ozadja in nastavitve v šestih mestih Bližnjega vzhoda: v Amanu, Bejrutu, Biblosu, Istanbulu, Kairu in Aleksandriji. Ideja za ta projekt se je razvila iz ene fotografije preproste sive kulise iz studia mojega očeta v Damasku, sočasno s širšim izginevanjem posebne vrste kulise iz komercialnih studiev vsepovsod po regiji. Zdelo se mi je, da to izginotje predstavlja konec določene dobe v zgodovini fotografije te regije.
Ozadje
- št. 82/83
- 2018
- 07/12/2020
Opis
Avtor
PDF
Zapri
Fotografija je Hrairovo orodje za iskanje odgovorov, ki so povezani z njegovimi osebnimi spomini in poreklom, to subjektivnost pa nato uporablja za navigacijo večjih zgodb, ki jih uradne zgodovine ne morejo ali nočejo povedati.
Hrair Sarkissian je fotograf. Rodil se je v Damasku, tam je tudi odraščal, osnovno izobraževanje o fotografiji je prejel v fotografskem studiu svojega očeta, kjer je preživel vse počitnice v otroštvu in kjer je bil po končani srednji šoli tudi polno zaposlen 12 let. Leta 2010 je dokončal dodiplomski študij fotografije na Gerrit Rietveld Academie, v Amsterdamu. Od leta 2011 živi in dela v Londonu. Fotografijo uporablja za pripovedovanje zgodb, ki niso takoj vidne na površju. Uporablja tradicionalne dokumentarne tehnike in analogno 4×5 kamero. Njegove fotografske serije so sestavljene iz ostrih fotografij velikega formata. Fotografija je Hrairovo orodje za iskanje odgovorov, ki so povezani z njegovimi osebnimi spomini in poreklom, to subjektivnost pa nato uporablja za navigacijo večjih zgodb, ki jih uradne zgodovine ne morejo ali nočejo povedati. Gledalca poskuša vključiti v bolj poglobljen vpogled v to, kar se skriva pod površino posnetka in k prevrednotenju širše zgodovinske ali družbene zgodbe. Ko se ljudje enkrat zavedo nevidnih elementov v njegovem delu, je materialni del slike skoraj uničen.
Pdf formati projektov so dostopni samo naročnikom na vse Pdf-je ( Fotografija PDF dostop
). Online vsebina je pa prosto dostopna.
PRENESI PDF:
Fotografija je Hrairovo orodje za iskanje odgovorov, ki so povezani z njegovimi osebnimi spomini in poreklom, to subjektivnost pa nato uporablja za navigacijo večjih zgodb, ki jih uradne zgodovine ne morejo ali nočejo povedati.
- Naslovna fotografija: Hrair Sarkissian: from the series Background, Beirut, 2012.
Sorodne objave
- Glede na temo: ozadje
- št. 82/83
- 2018
- 07/12/2020