Knjiga Why so serious? vsebuje podobe, fotografirane v različnih krajih držav Balkana, ki prikazujejo ironične in čudaške elemente okrasitev bivalnih prostorov in krajine njihovih prebivalcev. Serija barvnih dokumentarnih fotografij ima vsebinsko paradoksalno noto, od koder izvira tudi izdelava knjige: njen format (440 × 660 mm) omogoča dimenzijo, na kateri se paradoksi razvijejo. Tako kot elementi, ki jih podobe prikazujejo, je zaradi velikosti štorasta, listi se težko obračajo, zahteva posebne prijeme in je hkrati »neuporaben« objekt, ki ga je težko umestiti na polico. Avtor se s takšno knjižno izvedbo ne le vsebinsko, temveč tudi formalno z gledalcem sooči hudomušno in igrivo, hkrati pa opozarja na pretiravanje, ki ga vsebina odraža v prizorih kiča, dekoracij, nefunkcionalnosti in motečih objektov.
Nataša Ilec Kralj (1992) je na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje pridobila naziv magistrice oblikovanja vizualnih komunikacij – smer fotografija, diplomirala pa na oddelku za fotografijo VIST. Zanimajo jo teoretski in filozofski aspekti fotografskega medija; kot fotografinja je sodelovala tudi na nekaj skupinskih razstavah (πr2 – razstava sodobne kinetične keramike: Layerjeva hiša, Kranj, 2021; Cianotipično: Ljubljana, 2019; Svaka čast: Ljubljana, 2019; Ustvari delo, ki ni tvoje: Ljubljana, 2019; FUGA – UL ALUO+FA: Ljubljana, 2019; Stičišče: Ljubljana, 2019; 25 Images: Berlin, 2017; ISO0: Photonic Moments, Ljubljana, 2016; Flâneur: Ljubljana, 2015; Spregled: Photonic Moments, Ljubljana, 2014; NovaF: Maribor, 2013). Ilec Kralj je leta 2017 tudi prvič kurirala razstavo, Mejniki, razstavljeno v sklopu Photonic moments: 2017. Z Membrano sodeluje, kontribuira in prevaja od leta 2017. Njena strast je knjigoveštvo.
PRENESI PDF:
Rostfrei publishing, 2017
trde platnice, ročna šivana vezava
Rostfrei publishing, 2017
trde platnice, ročna šivana vezava
- Naslovna fotografija: Jaka Babnik, Why so serious?
Sorodne objave
- št. 69/70
- 2016
- 02/12/2020