Chamblis Giobbi

Chamblis Giobbi

Chambliss Giobbi: Portrait of Fisher Stevens 1, 2007.
V maratonski fotoseansi brez prestanka umetnik posname na tisoče posnetkov in portretiranca med fotografiranjem dobesedno sleče do golega.

Primarna izrazna medija v New Yorku živečega umetnika Chamblissa Giobbia sta skulptura in kolaž. Samouk, ki je od nekdaj izdeloval kolaže, se je k vizualni umetnosti usmeril po petnajstletni karieri skladatelja poznoromantične klasične glasbe, pri čemer je pojmovanje (minevanja) časa in sočasnosti pri razvoju glasbenih idej postalo integralni del njegovega umetniškega ustvarjanja. 

Portreti, združeni pod imenom Figure, so ročno narejeni, vsebinsko kompleksni in emocionalno nabiti surrealistični kolaži, ki se vseskozi gibljejo na meji med bizarnim, absurdnim, mestoma obscenim in humornim/smešnim. 

Proces ustvarjanja kolaža lahko traja tudi več mesecev in se začne s fotografiranjem. V maratonski fotoseansi brez prestanka umetnik posname na tisoče posnetkov in portretiranca med fotografiranjem dobesedno sleče do golega. Pri portretu ga zanimajo predvsem posameznikovi izrazi; intenzivna zgoščenost fotografiranja je pomembna zato, da se paleta različnih izrazov tudi manifestira. Iz posnetega materiala natisne tudi do 15.000 fotografij, iz katerih ročno (iz)trga posamezne detajle in jih kos za kosom, plast za plastjo lepi in sestavlja v novo celoto. Avtor jih imenuje slike, saj fotografski kolaž razume kot manj kompleksno formo, poleg tega pa je videz večplastne površine lepljenke podoben vidnim nanosom barve na slikarskem platnu. 

Umetnik portret običajno začne plastiti od znotraj navzven, iz središča gravitacije, kar slikam daje občutek spiralne forme, nenehnega gibanja in nedokončanosti. Njegovi modeli so karizmatični posebneži iz obrobja družbe, čudaki in ekstravagantneži. Pri tem ga zanima portretiranec kot oseba v vseh svojih vizualnih in emocionalnih pojavnostih, združenih v eni sami podobi. V tem je njegovo ustvarjanje sorodno kubističnemu upodabljanju forme/objekta v času (iz različnih zornih kotov hkrati). Gre za razgradnjo, dekonstrukcijo na posamezne dele in ponovno konstrukcijo, zlaganje že obstoječega v novo podobo. Čeprav je osnova kolažev fotografija, rezultat ni realistični portret, temveč metamorfoza raznoraznih detajlov in delov (telesa), izrazov in idej, kot si jih je zamislil umetnik.  

V maratonski fotoseansi brez prestanka umetnik posname na tisoče posnetkov in portretiranca med fotografiranjem dobesedno sleče do golega.

Sorodne objave

Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.

Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.

Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.

prijavi se

in začni prejemati zadnje novice in informacije o pozivih za prispevke in projekte