Med umetnostno rezidenco na ustanovi Arab Image Foundation sem pregledala več fotografskih zbirk, ki na različne načine odsevajo Bejrut in njegove vezi z arabsko in mednarodno fotovizualno kulturo. Iz te začetne umetniške raziskave se je porodilo več fotoknjig, ki so izšle pri založniku PlanBey iz Bejruta in so bile pospremljene z razstavo v založnikovi galeriji Makan Gallery (september 2015). Instalacija, naslovljena Torn Folded Curled, je odsevala vpliv državljanske vojne v nekaterih zbirkah, ki so prišle v ustanovo že poškodovane, kot fotografski materiali, rešeni z močno bombardiranih krajev po Bejrutu in Libanonu.
V nasprotju s tovrstno zaprašeno papirno materialnostjo sem se začela zanimati tudi za spletno podatkovno zbirko ustanove, tako za tekstualno taksonomijo kakor za digitalizirane fotografije v zbirki. Dala sem si prostor za naključje in se pustila voditi nameri, da bi našla kako opolzko ali dražljivo vsebino, fotografski material z zasukom … motnjo v arhivu. V iskalna polja podatkovne zbirke sem vtipkala besede »seksualnost« (v arhivu nisem našla nobene seksualnosti), »spolnost« (ja) pa »telo«, »golota«, »dojka«, »noga«, »spalnica« … Ti posnetki zaslona, ki prikazujejo modro ozadje vmesnika, strmoglavljajoče v številna okna, ki jih preplavlja radost telesne indeksikalnosti, so že digitalna arheologija, dokaz zastarelosti birokratskega sistema klasifikacije, francoske kolonialne zapuščine, ki bo pod pokroviteljstvom nove prosto dostopne podatkovne zbirke kmalu zatonil.