
V stanju ekstaze lahko šamani izvajajo nenavadna dejanja, s katerimi pokažejo, da so se njihovega telesa polastili bogovi. Tipičen znak obsedenosti z duhovi je, da se šamani med plesom z nožem nagnejo daleč vznak, zavijejo oči nazaj in ostanejo v tem položaju, medtem ko jih spremlja divje bobnanje.

Duhovi vojnih žrtev, padli vojaki, žrtve umora in drugi nesrečno umrli imajo radi žrtvovanje mesa. Najobičajnejša žrtvena žival v Koreji je prašič. Ko je šaman obseden z duhom, udarja po žrtveni živali, jo voha, grize njeno meso in se včasih celo zagrebe v krvavo truplo. Tako izživi svoje nezadoščene skomine po mesu, krvi in alkoholu. Ti dramatični prizori izražajo pohlep po življenju, ki se je pogosto končalo prezgodaj, nasilno ali nepričakovano.

Mlada novinka med obredom iniciacije (naerimgut) kliče in išče svoje bogove. To je njena prva, nadzorovana obsedenost z duhom, ki jo nadzorujejo starejši šamani. Prvi stik z bogovi, duhovi ali predniki med obredom iniciacije je intenzivna izkušnja.

Šaman s svojo neranljivostjo demonstrira moč bogov in duhov. Šamani plešejo do ekstaze, ližejo ostra rezila, si z noži udarjajo po prsih, rokah in obrazu ter nazadnje plešejo po jakdu (dvoreznem tradicionalnem rezalniku slame).

Med obredom uhwangut (obredom proti nesreči) je šamana obsedel duh vojaka iz korejske vojne. Vojak je umrl v zadnjih dneh vojne. Zapustil je zaklonišče, ker je bil sestradan in je hotel pojesti nekaj riža s tovariši. Ko so možje začeli jesti, jih je zadela bomba. Vojakov duh je v onstranstvu še vedno trpel lakoto. Med obredom je nepričakovano obsedel šamana in izkoristil priložnost, da se je nagoltal riža, mesa in alkohola.

Med najbolj strašljivimi duhovnimi entitetami korejskega ljudskega panteona so trije Glasniki smrti (saja). Po hierarhiji podzemlja Glasniki smrti služijo Yomni, kralju Hee. Saja prestrežejo dušo preminulega ter jo vodijo in spremijo k sodnikom posmrtnega življenja. Družinski člani preminulega poskušajo na saja vplivati in jih podkupiti, da bi bila pot v posmrtno življenje prijetnejša. Upajo, da bodo z darovi pripravili saja k pozitivnemu vplivu na sodnike, da bi ti izrekli milejšo kazen. To »pristojbino« plačajo s hrano, pijačo in tobakom.