S podobami iz serije Izbrani je Zeitler pričel delati leta 2002; serijo je zaključil trinajst let kasneje. Sprva ga je zanimalo fotografiranje posameznikov, ki niso razumeli,da so upodobljeni, in ali bo te podobe vseeno moč dojemati kot portret, čeprav izključujejo enega izmed gradnikov portretne fotografije – dogovor med fotografom in motivom – dogovor, ki se manifestira skozi neposreden očesni stik s kamero. Čez čas je svoje zanimanje preusmeril na delo z živalmi v mlečni industriji – s kravami, telički in biki. Z velikoformatno kamero in studijsko osvetlitvijo se je premaknil v prostore, kjer te živali preživijo večino svojega življenja – v del sistema, za katerega oglaševalske kampanje obljubljajo “večno poletje in njihovo večno pripravljenost dajati človeku svoje mleko,” kot v spremni besedi knjige Izbrani, izdane leta 2016, v besedilu “V očeh drugega” (“In the eyes of the other”) zapiše Camilla Flodin.


















