Fotografija na kavču 2015

Kriza in fotografija

Po uspešnih treh nizih pogovorov o fotografiji se Fotografija na kavču vrača v četrti izpopolnjeni različici. Fotografija na kavču je zavezana širjenju in poglabljanju kritične debate o fotografiji, njeni družbeni vlogi in njenem rastočem pomenu v sodobnosti; ne nazadnje tudi vzpostavljanju novih povezav in izmenjavi izkušenj.

Na aktualno temo krize, fotografije in kritične fotografije se bosta na kavču pogovarjala fotograf in antropolog medijev Mark Curran ter direktor in umetniški vodja avstrijske revije Camera Austria Reinhard Braun. Pogovor bosta moderirala Aleksander Sašo Slaček Brlek (podpredsednik Slovenskega komunikološkega društva) in Jan Babnik (urednik revije Fotografije). Pogovor bo sledil temam trga, krize, fotografije, sodobnosti, medijev, dokumentarizma, reprezentacije in politike.

Pred pogovorom bosta gosta pripravila tudi vsak svoje predavanje: Mark Curran o reprezentaciji trga in kapitala z naslovom Normalizacija deviantnosti in stvaritev TRGA, Reinhard Braun pa o sodobnem dokumentarizmu in njegovih strategijah z naslovom Kjer nič več ni na svojem mestu: Aktualne strategije dokumentarizma.

Razpored dogodkov

  • ob 17. uri, predavanje Mark Curran: Normalizacija deviantnosti in stvaritev TRGA
  • ob 18. uri, predavanje Reinhard Braun: Kjer nič več ni na svojem mestu: Aktualne strategije dokumentarizma
  • ob 19. uri, pogovor Kriza in fotografija, gosta: Marc Curran in Reinhard Braun, moderacija: Aleksander Sašo Slaček Brlek in Jan Babnik
Kratke biografije gostov

Mark Curran je praktično usmerjen raziskovalec in pedagog, ki živi in dela v Berlinu in Dublinu. Zaključil je praktično usmerjen doktorat, ki je bil z vključitvijo fotografije eden prvih te vrste na Irskem (Dublin Institute of Technology, 2011). Curran predava na BA (Hons) Fotografskem programu Institute of Art, Design & Technology (IADT) v Dublinu in je gostujoči profesor na MA Visual and Media Anthropology na Freie Universität Berlin. Vključuje multimedijske inštalacije z etnografskim pristopom in razumevanjem. Je opravil cikel dolgotrajnih raziskovalnih projektov, ki kritično naslavljajo plenilski kontekst, ki rezultira iz procesa globalnega kapitala. Njegov tekoči cikel TRG (THE MARKET), ki je podprt s strani Arts Council of Ireland in kurirano s strani Helen Carey, nadaljuje ta cikel. Ta vzporedno nadnacionalni projekt se osredotoča na funkcije in stanja na svetovnih trgih.

Reinhard Braun, rojen 1964 v Linzu (Avstrija), je študiral na umetnostno zgodovino na Univerzi v Grazu, kjer tudi živi. Od 2007 do 2010 je bil kurator vizualne umetnosti na festivalu Steirischer herbst v Grazu. Od 2011 dalje deluje kot umetniški vodja in urednik revije Camera Austria v Grazu. Njegovi najnovejši kuratorski projekti vključujejo: Dokumentarizem nekoč: Sven Augustijnen, Eric Baudelaire, Peggy Buth, Maryam Jafri (2014); Militantna podoba: Upodabljati, kar se trenutno že dogaja ali poezija militantne podobe (2014); in Sporne krajine (2015), vsi pri reviji Camera Austria v Grazu.

Organizacija

Zavod Membrana (revija Fotografija) in Slovensko komunikološko društvo

Fakulteta za družbene vede, predavalnica št. 19, Kardeljeva ploščad 5, Ljubljana, 10. 6. 2015.
Začetek predavanj ob 17. uri; začetek pogovora na kavču ob 19. uri.

Similar

Korejski šamanizem je dolgoročen projekt, ki traja že od začetka tega tisočletja.
Ljubezenski studio prikazuje portrete iz skupnosti delavskega razreda, kjer se star studio v mestu Daka spremeni v sosesko ter postane prizorišče, ki predstavlja sanje, upe in želje tovarniških delavcev, njihovih družin in nezaposlenih sosedov.
Če smo jo pripravljeni odpreti, se moramo zavedati, da bomo videli tisto najslabše, kar vojna vzbudi v ljudeh.
Serija barvnih dokumentarnih fotografij ima vsebinsko paradoksalno noto.
Možnosti globalne komunikacije so se razširile onkraj pristojnosti velikih institucij ter zajele tudi individualne državljane in mreže državljanov. Kot posledica takšne kakofonije mnenj so narativne dimenzije vojn in konfliktov postale enako pomembne kot njihove fizične dimenzije.
Pikčasta majica, počesani lasje, pisani uhani, upadla lica, do vrha zapeta jopica ali rahel nasmešek spregovorijo o prišlekih, oropanih identitete.
Po pravici povedano sem sramežljiv in ljudje so me strašili. Živali pa so se samo podelale na čevlje.
Za umetnika je značilen tudi pripis besed k vizualnemu materialu, s čimer v kompozicijo vključi naslov ali vrstni red gledanja fotografij.

Naše spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje naših storitev. Kot uporabnik se morate strinjati z uporabo in sprejeti naše pogoje. Trenutno uporabljamo samo piškotke, ki so potrebni za normalno delovanje spletne strani. Za več informacij obiščite naš pravilnik o zasebnosti in pogoje storitev. Za več informacij o piškotkih, ki jih uporabljamo, si oglejte spodnji seznam.

Ta piškotek je nujen za aplikacije PHP. Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja uporabniške seje za namen upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. Piškotek je sejni piškotek in se izbriše, ko so vsa okna brskalnika zaprta.

Strinjam se z uporabo piškotkov, strinjam se s pogoji storitve in pravilnikom o zasebnosti in želim še naprej uporabljati spletno stran.

prijavi se

in začni prejemati zadnje novice in informacije o pozivih za prispevke in projekte